DOSTAWA I ODBIÓR
- Termin na realizację zamówienia w Sklepie, jest przybliżonym czasem przygotowania Klientowi Towarów do wysyłki i wynosi do 7 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia jest potwierdzany przez pracownika Sklepu podczas kontaktu z Klientem.
- Sklep dostarcza Towary pod wskazany przez Klienta adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej. Z zastrzeżeniem ust. 5 przewidywany czas dostawy to 7 dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia Towaru nie powinien przekroczyć 21 dni roboczych i 30 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży Towarów. Rozpoczęcie realizacji zamówienia Klienta może zostać opóźnione przez Sklep do momentu zaksięgowania na rachunku bankowym Sklepu kwoty ceny.
- Wszystkie przesyłki zawierające zamówione Towary realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ubezpieczoną przesyłką kurierską.
Natomiast na terenie Unii Europejskiej ubezpieczoną przesyłką pocztową.
- Do każdego przesyłanego Towaru załączany jest dowód zakupu (paragon lub rachunek), oraz druk wymiany/zwrotu Towaru.
GWARANCJA, REKLAMACJE I ZWROTY
- Karen Paul zapewnia, że Towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne.
- Karen Paul jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej.
- Karen Paul podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Każdy Towar zakupiony w Sklepie może podlegać reklamacji z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych przepisami prawa. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie Towaru wraz z pisemnym opisem wady lub formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu w Sklepie, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: Karen Paul ul. Olsztyńska 2, 11-130 Orneta z dopiskiem „Reklamacja’’. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany Towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Karen Paul wyśle do Klienta Towar pełnowartościowy (naprawiony lub wymieniony na nowy), a w przypadku, gdy wymiana na Towar nowy będzie niemożliwa (np. w sytuacji wyczerpania zapasów magazynowych), Sklep zwróci Klientowi pełną kwotę zapłaconej ceny Towaru.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji przez Sklep Towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
- W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Towarów podczas transportu Klient sporządza w obecności kuriera protokół szkody.
- Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru i zwrócić Towar w najszybszym możliwym terminie. W celu odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru Klient zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy sprzedaży, a następnie przesłać Towar wraz z opakowaniem na adres Sklepu na koszt i ryzyko Klienta, w stanie niezmienionym. Do przesyłki należy dołączyć dokument potwierdzający zachowanie terminu 14 dni w odniesieniu do konkretnych zwracanych Towarów. Zwrot środków pieniężnych przez Sklep nastąpi niezwłocznie, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania Towaru. Za zgodą lub na żądanie Klienta zwrot płatności może nastąpić na rachunek bankowy podane przez Klienta.